so sweet :)

Assalamualaikum ...wink3..http://www.emocutez.com

Sepasang warga emas datang ke McDonald dan saling berpegangan tangan.Mereka duduk di sebuah bangku panjang bersebelahan dengan seorang pemuda.Si datuk segera memesan makanan iaitu seketul hamburger ,sebungkus kentang goreng dan segelas minuman.


Setelah mendapatkan makanan ,datuk duduk di sebelah nenek,membahagi hamburger menjadi dua bahagian,menghitung kentang goreng dengan cermat dan membahaginya dengan adil untuk si nenek.kemudian datuk mengambil dua straw minuman dan menaruh gelas minuman di tengah-tengah antara mereka berdua.


Si pemuda memerhatikan tingkah laku si datuk dan nenek itu dengan penuh minat.Si datuk kemudiannya memakan bahagiannya sementara si nenek pula hanya memerhati. Si pemuda merasa kasihan,dan akhirnya mendekati pasangan tersebut dan bertanya :


“Tok ,boleh saya belikan makanan yang lain?”


Si datuk menjawab:


“Tak payah nak,terima kasih ajalah ye.Kami memang selalu berkongsi makanan yang sama.”

Sehingga si datuk selesai makan,mengelap mulut dengan tisu,si nenek masih menunggu tanpa menyentuh makanannya.Si pemuda itu mendekati sekali lagi,


“ Nek boleh saya belikan makanan yang lain?Mungkin nenek tidak suka makanan ini?”


Si nenek menjawab :


“ Tidak,terima kasih nak…”


Si pemuda berasa pelik dan bertanya lagi,


“kalau begitu kenapa makanan nenek tidak dimakan?kan nenek dan datuk suka berkongsi?”


Kata si nenek :


“nenek sedang menunggu gigi palsu datuk..giliran nenek untuk makan selepas datuk..kan kami suka berkongsi…”


Hehe..sweeet kann?? 


jumpa pasangan ni kat morocco..terlambat snap actually..before tuh diorang jalan rapat2 sambil pegang tangan <3 hehe..^^

k,that's all.

papai wassalam..http://www.emocutez.com

 

Comments

  1. ehem2...takde kaitan nn haiman punn tau..:P

    ReplyDelete
  2. heheh~ sampai gg pun kongsi..heee~

    ReplyDelete
  3. Memori inilah yang paling diidamkan oleh setiap wanita. Adakah kita dapat merasainya?

    ReplyDelete
  4. ololo.. sweet nye couple tu !

    ReplyDelete
  5. ha,banyak yg boleh dipelajari dari dorang ni... :)

    ReplyDelete
  6. nenek dan datuk sekarang cangih jugakan...makan hamburger..hihihi...perkongsian selamanyakan

    ReplyDelete
  7. sis yatie:hehe...diorang pun nak merasa life zaman moden...^^...
    yupp...berkongsi itu mmg sweet...

    ReplyDelete
  8. kisah benar ke nieh sayang include gambar tueh kea?

    sweet nya kan. dah tua tua tapi still lagi tak puas berkasih sayang ^^

    ReplyDelete
  9. hee~
    kisah benar @ tak sy tatau..
    pic tuh takde kaitan nn citer..^^
    tp ciyesly pasangan dlm picture tuh sgt2 sweet..tp trlmbt snap..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^

Popular posts from this blog

Simple Intro DARUL QURAN

Alangkah Indahnya UKHUWAH itu ~

ulat gonggok?? nyum3..