maaf ,saya anti perokok !

 

assalamualaikum ...

apa khabar awak2 sekalian?? harapnya sihat2 n ceria2 selalu ..jangan jadi cam saya ..hoho...stresss!! 

sume nih gara2 perokok tegar..yang tak berpekerimanusiaan...:( ..actually hari nih saya pegi kursus KPP(kelas undang2 memandu) yang 5 jam tuh..kompem2 la sangatt "seronok" *bosan....masa rest tuh keluar la jup...amek angin...elok2 amek angin boleh pulakk ada dua orang mamat lalu depan hembus2 asap rokok...perghh..time tuh sabar jela..so pegi la kantin lak..

masa duduk kt kantin pulak ..90% jantan dia smoking..haih...ya Allah...sabar sangat2... maaflah tapi saya nih memang tak boleh tahan bau asap rokok..boleh naik pening ...balik tuh lagi laa ramai yang smoking...=.=' ...

apa nak jadi la dengan masyarakat sekarang??...smoking..smoking...smoking!!!..hebat sangat ke?? muga pintu hati diorang terbukak luas2 supaya berhenti merokok... Amiin ramai2..

k,that's all bye..

wassalam..

Comments

  1. 'best' giler kan KPP.hahahah
    aku pun anti smoking,
    tapi diorang kalo bg amran diorang mana tau kisah ini kan lagi kesan2x merokok,
    lagi la diorang merokok.
    diorang tak sedar sekrang, tgk la tua nnti. baru la nak sedar.

    ReplyDelete
  2. pergghh...mmg best sgt laa~ ..haha..
    baguss...sep2..jgn smoke2 ea...tuh la pasal..dah mai tua sakit sne sni br tau kesan rokok..:)

    ReplyDelete
  3. tua2 pom ade gop yg mrokok puh puh puh sembur asap rkok kt sy haha...alhmdllh abah sy x mrkok hehe

    ReplyDelete
  4. kann?ish3..kne kasi lempang laju2 sbg amrn jangan hembus asap rokok kt orang ..haha..syukur2..smela~

    ReplyDelete
  5. memang bosan giler kan buat lesen nih..sabor jelah..

    ReplyDelete
  6. Aminnnnnnn. semoga mereka berhenti merokok. kurang sikit penipisan lapisan ozon. :)

    ReplyDelete
  7. cik oren : haha..kann?? redah jelah..:)

    fiza : yeahh..amin3000x...hee~ ..

    ReplyDelete
  8. saya juga anti perokok..penat dah nasihat kawan2..tapi semua pekak takmau dengaq..ish3

    ReplyDelete
  9. Legacy Eqmal :baguss...
    takpe ,kamu dah jalankan tggjawab sbg rakan..itu dah memadai..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^

Popular posts from this blog

Simple Intro DARUL QURAN

Alangkah Indahnya UKHUWAH itu ~

ulat gonggok?? nyum3..