hilangkan stress jum :)

Assalamualaikum ^^
jum layan~http://www.emocutez.com


Cerita 1
Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat.
Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong
berwarna merah.
“Atok buat apa tu?”.
“Atok bagi surat kat kawan atok,cu!” jawap atoknya.
Cucunya bertanya lagi, “Apa bangang sangat kawan atok
duduk dalam tong merah tu?”http://www.emocutez.com



Cerita 2
Seorang anak ini bertanya kepada ayahnya..

anak:ayah tu burung ape?
ayah:burung hantu....
anak:burung ape?
ayah:burung hantu sayang...
anak:burung ape?
ayah:burung hantu nak.....
anak:burung ape?
ayah:burunglah, HANTU...http://www.emocutez.com


Cerita 3
ku dengar cita ni dari membe aku..

kat baling ada satu famili...


famili tu ada ayah n mak mertua, anak dan menantu serta cucu.satu hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu depan dia.tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang dada..kelam kabut dia ..pastu bini mak mertua dia pun datang terkam..semua terkejut..semua dh gabra..sambil pegang2 dada...


ayah mertua dia pengsan..tk sedar..pastu macam sedar tk sedar..menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap kat bapak dia tu sebab dia ribakan.dia gabra jugak...pastu bini dia pun surh sambil tolak2 bahu...mak dia suruh lagi...dh gabra sgt, dia pun buat..dia letak kt telinga ayah mertua dia dan dia pun cakap...


"MA ROBBUKA...."""terkejut bini n mak mertua dia..tiba2 ayah mertua dia sedar dan terus sound..


"OII..AKU TK MATI LAGI DEYY...'""sambil ayah mertua dia tu urut2 dada dia..sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal....akekeke..http://www.emocutez.com



k,bai..http://www.emocutez.com

Comments

  1. hehehe senyum sy bace crte2 ni....no 1 paling kelakar

    ReplyDelete
  2. hehe..kan2.. :) ..num 3 pun kelakar gk..

    ReplyDelete
  3. n0 1 besh..bijak jugak cucu at0k tu..
    n0 2 p0wn besh..tapi tak patut betul ayah dia ..
    n0 3 kelakar..sepatutnya aja mengucap..siapa y xterkejut..
    hehe :)

    ReplyDelete
  4. hehe..^^ .
    num 1 uh cucu dye kne blaja byk agy..:)
    num 2 ayh da penad kowt..haha
    num 3..klaw kne kt kte ,kte pn bleyh trkjot..

    ReplyDelete
  5. Hahahah.. cita no 1 tu hampeh gila..
    apa bangang kawan atok duk dlm tong merah tu ..

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^

Popular posts from this blog

Simple Intro DARUL QURAN

Alangkah Indahnya UKHUWAH itu ~

تعارف عن نفسك