Cermin Mata :)


                                          Assalamualuaikum,
hye2 there..hehe..nih na citer pasal spek mata..awak pakai?? kalaw pakai jum baca laa... klaw ta pakai pun boleh baca jugakk..utk kebaikan bersama kan??haa, sebab apa orang bercermin mata?*soalan yg ta patut ditanye .hee..ada certain jawab:
  • sebab rabun laa~
  • ak nampak cun @ hensem bila pakai spect~*uhuk2..batuk jap..
  • saja2..na tiru gaya fesyen artis ~
  • n so on laa~ ...byk sgt alasan...
tp alasan yang saya lebih terima sebab rabun...sebab apa?kita satu geng..yeaah!!act,saya ni bukan rabun pun masa kecik2 dlu..tp salah sendiri jugakk suke menghadap tv depan2 n membaca dalam gelap..huhu..patutnya masa darjah 2 dah kena pkai spect dah.. tp saya pn ta brpe kesah sgt pn..tup2 masuk darjah 3..kene tengking ngn cikgu sebab saya bgon n kecik2kn mata na tgok ape yg ckgu tulis kt depan *dlu saya dlm kalangan budak tggi kt kelas..so duduk belakang laa...sob2..sebab buat cm tuh pn kene mara..http://www.emocutez.com

      tp saya still ta pakai spect pun..sampai darjah 5 br pakai...pergghh..masa mule2 pakai, ta habes2 kene bahan..dok panggil saya nenek tua,ikan bilis,lembu,n yang paling peliknye..gi panggil saya faizal ..nama dah sedap FAIZAH ..ada ke maen tuka cam tuh..ape motif??saya pn tatau..haha..tp takpe..sume tuh jd memories mase zaman sekolah rendah.^^ 

    tp,hakikatnye pemakaian cermin mata nih membuatkan wajah seseorang menjadi berlainan sedikit berbanding jika tidak memakai cermin mata .betul kann?ada orang kata nampak lagi skema kalau pakai spect..*tp saya tak setuju..hehe..depends pendapat masing2 la kn.

k,that's all..doakan 1 hari nanti saya dpat buat pembedahan lasik..dah rimas da pakai cermin mata..hehe..http://www.emocutez.com




والسلام

 

Comments

  1. Bila aku pakai spect, aku nampak matured . oh yeah . haha ^^,

    ReplyDelete
  2. hehe..yeke??bukan bertambah comel dengan keskemaan ...:)

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^

Popular posts from this blog

Simple Intro DARUL QURAN

Alangkah Indahnya UKHUWAH itu ~

تعارف عن نفسك