Dia ayah saya..


Assalamualaikum dan salam ceria ^_^

Okay..sekian lama tak diupdate ..maaf ye..apa khabar awak2 sekalian?sihat?@ masih demam PRU13 lagi?mungkin setengah boleh terima hakikat setiap keputusan yang diumumkan hari tu n mungkin ada yang sebaliknya..saya??HANYA MAMPU TERSENYUM ^_^ …*under age..apapun tenang2 aja yaa..PASTI ada hikmah atas kemenangan dan kekalahan yang berlaku..yakinlah dengan ketentuan Allah..THINK POSITIVE!!

Okeyy..main post nak cter jeh snaye..

Hari ni hari lahir abi saya.. ^^ ..He’s 50 and above tapi Alhamdulillah sihat lagi sampai sekarang..dia antara insan terpenting dalam hidup saya..jalan hidup dia tak mudah dan penuh onak duri..tapi ayah saya bukan calang2 orang yang mudah putus asa dan mudah ikut cakap orang..dia ada pendirian dia sendiri..sehinggalah dia boleh capai tahap sekarang.

ingat lagi ada sekali ayah masuk hospital..lusanya nak exam SPM PQS kalau tak salah..mak jaga ayah kat hospital..kat rumah ada adik laki 4 orang kena jaga..semua sekolah rendah n yang bongsu baru 2 tahun...masa tuh macam taktau nak buat apa..makan pakai adik2 kena uruskan, dah rasa cam jadi mak betol dah masa tuh..yang paling tak boleh lupa si adik kecik tuh malam2 rengek2 nangis sampai 2,3 pagi nak mak..memang tak sentuh buku lansung masa tuh..

malam nak exam baru mak balik..masa tuh memang dah pancit *mmg ta layak jd mak lagi..hehe..n terus tido..nasib baik esoknya exam petang..pagi tu ..tawakkal jeh selak2 mana yang rasa nak baca then terus gy sekolah..masa exam tuh pergghh.. memang pasrah habis..jawab ikot pen jeh nak tulis n apa2 yang terlintas kat fikiran..

n Alhamdulillah..Allah bagi keputusan yang tak pernah saya sangka..dengan baca buku last minutenya..satu-satunya subjek dpt A+..okeyy..setengah orang kata subjek tuh mudah jeh..saya akui tapi semua takkan cemerlang kalau bukan Allah yang bagi kann?? :)

kayy..tuh jeh nak citer..sama2 kita belajar berkorban untuk mak ayah ..n Allah sentiasa ada dengan kita , so don't feel lonely kayy..

apapun saya minta kalian doakan kesejahteraan ayah saya ea..doakan ayah saya panjang umur dan dipermudahkan segala urusan..

Abi..i love you..thanks for everything..Husna memang anak yang nakal n selalu tak dengar cakap..tapi husna masih lagi dalam proses perubahan... terima kasih atas segala tunjuk ajar..banyak sangat yang husna belajar dari abi..i know you're a very great person <3 ..take care..


he's a caring n loving father..


dan juga insan yang sentiasa berpandangan jauh.

okeyy..setengah orang kata muka dia macam Dr.Fadzilah Kamsah..hehe..saya taktau lah bahagian mana ayah saya iras dengan beliau..apapun saya akui ayah saya memang kacak.

sekian..wassalam..jumpa lagi akan datang..InsyaAllah.. :)



 

Comments

  1. :) smga ayah awak sntiasa bhgia n diredhaiNya.. hehee.. ada gax la iras sikit2 kalau sekali pndg :DD ayah kita lelaki terbaikk n terhebat... ^_^

    ReplyDelete
  2. Amiin,, :) ade gak ea iras..hehe..kann??they r our best!! ^_^

    ReplyDelete
  3. wah!!..tahniah dapat A+...untung mak ada anak macam nie pandai jaga adik2x semua..sejuk ibu mengandung...hehehe..aahlah, muka ayah kamu ada iras sikitlah macam fadzilah kamsahh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. hehe..Alhamdulillah..^^..belum jd kakak mithali lg..tak layak..eh,ada iras ea??okeyy anda org ke 60 ke ats ckp muka depa ada iras ..tahniah :D

      Delete
  4. nasib kita sama tapi x serupa.. ayah ckj pun masuk hospital masa nak exam besar.. tp bukan exam SPM la.. PMR..

    kira ok la husna dpt result yg baik masa tu.. :)

    btw happy birthday to your dad.. >_<

    ReplyDelete
  5. hurm..sme la tuh..hehe..^^ ...kena kuatkan?? kalau down habislah..huhu..
    Alhamdulillah...Allah bagi..:)
    thnks a lot..

    ReplyDelete

Post a Comment

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^

Popular Posts