aku..adalah aku...

aku,
bukan lg aku yg dahulu,
aku kini perlu kuat menghadapi mehnah hidup,
perlu kuat utk menghadapi segalanya..

aku hanya insan biasa,
kekadang rebah menyembah bumi,
tersadung dek akar yg tidak kusedari kewujudannya..
adakalanya aku mampu utk bangun sendiri,
adakalanya perlu ada yg menghulurkan tangan,

aku hanya insan biasa,
yg punyai hati dan perasan,
yg mudah lemah tika diuji,
yg mudah mengeluh tatkala letih
yg mudah menangis jika x dpt kutahan gelora hati

lemahnya aku hanya Dia yg tahu,
moga Dia sentiasa memimpin tanganku,
mngorak langkahku..
agar aku bisa sebaris dgn para solihin...

aku tahu tingginya harapanku..
tp itulah yg aku mahukan..

tinggi harapanku..
tingi juga ujianku...........



k.wassalam..
BALIK KAMPUNG ..!! 

p/s: Balqis n Pa'in...tggu..kte ade special post for u 2..:)

Comments

Popular Posts