maafkanlah

Assalamualaikum dan salam ceria  http://www.emocutez.com

Apa khabar awak2 sekalian?harapnya semua sihat2 dan dalam keadaan ceria selalu..setelah sekian lama tak mengupdate..hari ni curi2 masa sikit untuk mengupdate blog yang tak akan pernah bersawang nih..^^ ...mekasih banyak2 kepada awak2 yang masih sudi lagi jenguk2 n ziarah blog saya sambil tinggalkan jejak walaupun tuan punya blog agak kurang aktif sejak kebelakangan nih..sebab sibuk sangat..maklumla dah bergelar budak U..lagipun tempat saya belajar nih tak dibenarkan untuk bawa laptop untuk sem 1 sampai sem 5..so.bila cuti jela saya akan sempat update..

apapun...InsyaAllah saya akan sentiasa jenguk blog awak2 sekalian...n  still up to date semua cerita awak2 sekalian..k..jum baca nih..simple..TAPI fahami dan hayatilah maksud yang tersirat..

♥ maafkanlah, walaupun hati TAK MAMPU bertahan..

♥ maafkanlah, walaupun hati terpaksa menanggung KEPERITAN..

♥ maafkanlah, walaupun hati berkata TIDAK..

♥ maafkanlah, walaupun hati ini SELALU disakiti..

♥ maafkanlah, walaupun hati merasa TERPAKSA..

memaafkan itu lebih baik dripada berdendam..kerana dendam itu hanya menambah menyakitan hati yang telah disakiti..

 

 k,that's all...panjang umur kita bersua lagi...

papai ,wassalam ..http://www.emocutez.com






11 comments:

  1. eh. u mane ni x bole bawak laptop? huhu. da tu awk buat asaimen cmne?

    ReplyDelete
  2. hehe..saya smbung diploma tahfiz.. :) ..
    assignment ada mse bln 6 je..assignment simple2 (sem 1-5) bwt kt lab comp je...^_^

    ReplyDelete
  3. hi hi husnaaa! apa khbarrr???/ lamaa xdengar khabar... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye2 there Mr.Clive..:) Alhamdulillah...sy sihat..sori..agk busy kblakangan nih....tp jgn rsau sy akn sntiasa up to date dgn entry2 Mr.Clive..^_^

      Delete
  4. x pa ..klu ada masa tu update lah blog

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah akak sihat aja...

    ReplyDelete
  6. ungkapan maaf yang sangat mulia kan :)

    ReplyDelete
  7. kalau nak umo panjang...mula kan la mempraktik kan :)

    ReplyDelete
  8. Saya tak suka berdendam, tapi suka pendam. Wuu~

    ReplyDelete

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^