sanah helwah


Assalamualaikum dan salam ceria.http://www.emocutez.com 

Sekian lama pena tak menari di sini..*alasan yang sama*sorry I’m a little bit busy…hehe..apa khabaq sahabat sahabiah sekalian? Harapnya semua sihat sokmo dan sentiasa berada di bawah lembayung rahmatNya.. In sha Allah..

Utamanya saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi mengucapkan selamat ulang tahun yang ke-19..kepada mereka yang menyambut(USRAH INFINITY, roommate), n segalanya lah..terasa tua la pulak.. hehe..tak sangka tup2..pantas jeh masa berlalu..tahun lepas budak sekolah yang sdikit kebudak2budakan... laa ni dah masuk U n dah kena mula fokus pada masa depan..*seram sejuk dibuatnya.

daann..sebenarnya post kali nih saya nak tujukan khas untuk sahabat2 saya ..yang lahir bulan JANUARI jugak .. 

first n foremost buat sahabat saya..Tuan Puteri saya yang comel Nurul Balqis bt Nordinhttp://www.emocutez.com

yang bertudung coklat tuh..*tdung hitam tu watak tambahan :)
P/s : adek manees..asif ta sempat wish hari tuh..jaga diri..jauh di mata di hati tidak lupa <3

n Tuan Puteri saya yang cantik Fadhlin Sakina(otaiku hehe)http://www.emocutez.com 


P/s : sanah helwah fadhlin..dah besar panjang dah tablemate ku ini..hehe..kite tau fadhlin rindu kte kann ?? :D


n juga kembar saya sejak sekolah rendah..Tuan Puteri Rayhan kamaruddin



P/s : heyy kembarr..jaga diri walau dimana jua..8 januari tarikh kita berdua..


serta tak dilupakan utk sahabat DQ saya..adik manis Nur amila solehan,Hanis,syahirah Adenan(ateh saya) n semua yang lahir bulan 1.. umur kita semua dah 19..setiap detik, umur sentiasa meningkat. Baki usia semakin berkurang. Maka hari lahir inilah sepatutnya menjadi hari terbaik untuk mengingatkan diri sendiri bahawa usia kita di dunia ini tidak pernah bertambah, malah sentiasa berkurang ..di samping kita perlu berusaha untuk menjadi permata yang berguna dan bernilai kepada masyarakat.Berkurangnya usia,bermakna semakin hampir kita untuk menemui-Nya...Sekadar peringatan buat diri.Semoga bermanfaat untuk semua insyaallah.



kepada awak2 sekalian yang tarikh lahir dia saya dah terlepas..ampunn yaa..HAPPY BELATED BIRTHDAY!!
sekian ...bertemu lagi di lain masa..wassalam http://www.emocutez.com



Comments

Popular Posts