i miss my childhood...

Assalamualaikum dan salam ceria...http://www.emocutez.com
pantas sgguh masa berlalu..maka "terlama" sungguh blog tak diupdate..maaf yaa..apapun saya harap awak2 semua sentiasa sihat n ceria2 sokmo k...

Nothing much to say nowadays..but just look at this picture..it reminds me to my childhood...


 ..betul kann?? siapa pernah buat cengginih silalah sengih sorang2.. :)

k,that's all sekian..wassalam..
bertemu lagi di lain masa..http://www.emocutez.com

Comments

  1. kenangan yg x boleh d beli dgn wang ringgit

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann..huhu..masa pantas berlalu...sedar2 dah besar.. :D

      Delete
  2. dulu sy buat, sekarang tgk anak buah pula buat hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..konfirm wk2 kecik ramai dah buat..:)..tatau la if generasi akn dtg buat lg ke ta...moden sgt katakan..^^

      Delete
  3. LOL, aku masih kecik pun wat macam tu jugakkk..
    macam sedap je sore aku kat depan kipas....
    skrang dah besar ooiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap pun suara..:D ..la ni da besar pn bleyh bwt gak..tp konfirm kne usha pelik...hehe

      Delete
  4. siapa yg tak pernah buat mmg hidup dorg tak fun! hehe. mcm budak2 sekarang. pakai air-cond. dah tak merasa nak buat cmni kan =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh..kann?? ..:) tulah..sne sini aircond jeh mmanjang..ish3..

      Delete
  5. adoiii kelaka la..ya Allah :) yup sy penah buat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..sgguh awesome siapa yang pernah buat.. ^^

      Delete

Post a Comment

terima kasih sudi bagi pendapat ^_^

Popular posts from this blog

Simple Intro DARUL QURAN

Alangkah Indahnya UKHUWAH itu ~

تعارف عن نفسك