Posts

Adik beradik ramai .best tak??

Image
Assalamualaikum n salam ceria…apa kabar awak2 sekalian?  diharapkan sihat2 selalu ya ..

Okey,kali nih na cakap pasal adik beradik ramai..Susah sangat ke hidup adik beradik ramai?Malu kea ada adik beradik ramai? Ish2…buang pikiran negative tu jaoh2 ye...awak2 ada berapa  org adik beradik? Kalau dah lebih tiga,empat  macam saya nih kira ramai la tuh ..apa macam ?happy family tak family korang yang ada adik beradik ramai nih?mesti seronok kan? :)

Pendapat manusia berbeza..ada yang kata anak ramai menyusahkan sebab nanti nak kena beli itu ini sampai tak cukup duit poket…tambah lagi anak2 yang masih sekolah..secara hakikatnya memang betul tambah2 lagi kepada golongan berpendapatan sederhana..tapi tak perlulah sampai cakap anak2 tuh menyusahkan..anak itu anugerah dan rahmat daripada Allah.Rezeki yang diperoleh pun daripada Allah jugak kan??So,percaya lah Allah memberi  tiap sesuatu tuh ada hikmahnya.

Ada pendapat lain yang mengatakan anak ramai ini menyeronokkan ..ucap ALHAMDULILLAH banyak2.. …