Come and walk beside me and be my FRIEND ..

Salam alaik...selamat malam sume..^_^
jum layan benda alah ni yang saya kira sweet la jugak utk korang yang rse saya nih kawan dye...
hee~
 
Teman,

Kekadang aku rasakan diari hidup ini terlalu panjang,
Jika didalamnya penuh dengan kekecewaan,kesedihan,kesunyian serta kegagalan,
Mahu saja aku menamatkannya,
Namun....kehadiran  kamu semua membuatkan diri ini semakin tabah menghadapi liku dan ranjau hidup ini...


Teman,

Kekadang aku rasakan diari perjalanan hidupku terlalu singkat,
Jika di dalamnya penuh dengan keceriaan, kebahagiaan dan kegembiraan,
Apatah lagi bila adanya diri kamu semua disisi, Yang menjadi pembakar semangatku, penasihatku dan sahabatku yang setia,
Sungguh bertuah sesiapa yang bersahabat dengan kamu semua....


Tapi Teman...

Seandainya suatu masa nanti... kita punya haluan sendiri..
Kenangan bersama akan sentiasa dihati, Ku ingin ukhwah ini abadi dan sejati,
Namun siapa aku untuk menentukannya,
Siapa aku untuk menyatakannya...

Harapanku hanya satu...
Ingin melihat kamu semua bahagia..selamanya....
Untukmu teman2...terima kasih atas segalanya...
 
.. tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan walaupun maut menjadi noktahnya kerana seorang SAHABAT itu terlalu istimewa dalam doa sahabatnya yang lain meskipun tanpa bayangnya ..

k,bye...c(=
 

Comments

Popular Posts