Posts

Manusia dan emosi

Image
Assalamualaikum dan salam ceria..

apa khabar sahabat2 dan awak2  sekalian..sekian lama tak berceloteh..asif jiddan..atas sebab yang sama lah kay…kadang-kadang terlalu busy..kadang2 ada jugak buat-buat busy..hehe..tapi takpe, apapun Alhamdulillah masih diberi nikmat iman dan islam yang mana merupakan antara peluang untuk terus menulis..harapnya semua sihat2 dan ceria sokmo okay??
k..berbalik pada tajuk >>> manusia dan emosi ..haa..sekarang cam mana mood awak2 semua?O.K @ K.O ?? kalau K.O.. tenang…selawat banyak2 dulu..saya tak mampu nak tafsir emosi kalian sekarang tapi pastinya ada antaranya :
Alhamdulillah bersyukur atas segala yang berlaku hari ini..Pasti ada hikmah atas apa yang berlaku..(mood : setenang air di laut)Duhai pujaan hatiku bgaimana keadaan dirimu di sne..(mood: bercinta yg ntah ke mana)Haih,cneh nih thesis tak siap lagi..malam ni meeting..esok kne bagi talk pulak..SERABUT!! (mood: kelam kabut tatau nak buat apa)Pergghhh!!aku bengang gila weyh dengan mamat tu (moo…